TEBAŞ, sözlü ifade ettiği hatasını yazılı vermiyor! Taşınacağımı duyunca zararımı tanzim etmekten geçtiler!

İGDAŞ’ın verdiği doğalgazı binada pay ölçerle faturalandırıyorlar. Yıllardır ve sık aralıklı şikayetlerimi, nihayet dikkate aldılar ve iki komşumun faturasını ödediğimi, 6.000 kwh kullanmışken, 9.500 kwh ödediğimi belirterek, “Bu yaklaşık 4.500 lira süreç içinde sizin kullanımızdan düşeriz” dediler.

Taşınacağımı belirterek bunu farklı şekilde telafi etmelerini isteyince ise ölçümü yapan TEBAŞ Enerjideki ne Gülay Hanım ne de bir başkası telefonlarıma bile çıkmaz oldu.

Ayrıca, hatalı kullanım oranını yazılı olarak talep etmeme karşın vermediler. 7 yıllık tüketimimde hata var, dedim. Biz o kadar geriye bakmıyoruz, dediler.
Dairemin son 11 ayda sıfır tüketimde olduğunu da göremediklerini itiraf ettiler.

Hatayla ilgili sorumluluk almak yerine, “Bizim suçumuz yok!” demekle yetindiler!

EPDK’nın bu kurumla ilgili denetim yapmasını talep ediyorum.

Murat B. Sultan Selim Mh. Yamaç Sk. Burak Apt. 32/24 Kağıthane –İstanbul.

İETT RİNG SEFERİNE HESAP VEREMİYOR!
İETT’nin 4 Levent Baltalimanı seferini yapan EL 2 ile ilgili İBB’nin Beyaz Masası 153’ten bilgi aldım.

Bu hat üzerinde çalışan minibüsler için  insanların özellikle işe gidiş geliş saatlerinde uzun kuyruklar oluşturduğunu, ancak otobüsü görenin, piyango kazanmış gibi sevindiği anlatıldı. Dahası EL 2  İETT seferini 8 gündür göremedim, diyenler nedeni ile 153’ü aradım.

EL 2’nin bir ring seferi olduğunu belirten Beyaz Masa temsilcisi, bu otobüsün belli bir saati olmadığını ifade etti.

Dolmuş kuyruğunda bekleyenlerin haklı talebi şu: İETT bu otobüs seferini işe gidiş ve geliş için 4-5 kez yapsın. Ama lütfen bir saat açıklasın!

37 M sefer sayısı çok kısıtlı!

37 M Çırçır Metro yönündeki İETT otobüsü geç geliyor. Sefer sayısı çok da kısıtlı olunca, yetişebilen ve kalabalığı göze alabilen binebiliyor. Sefer sayısı arttırılabilir mi?

Gazeteci Berkay A.

WhatsApp İhbar Hattı