Gündem

1 Alana 1 Bedava kampanyası izdihama dönüştü

Migros, Ramazan ayına özel olarak düzenlediği 1 alana 1 bedava kampanyasıyla dikkat çekti. Ancak, bu kampanya kapsamında vatandaşların bisküvi, kek, gofret ve çikolata raflarını boşaltması gündem oldu.

Yüksek enflasyon ve kur kriziyle birlikte vatandaşlar, alım güçlerinin azalmasıyla zorlu bir süreç yaşarken, ay sonunu getirebilmek için büyük çaba harcamak zorunda kalıyorlar.

Alım gücünün düşmesiyle birlikte birçok ürün artık vatandaşlar için hayal olurken, Migros'un bir indirim yapması ve vatandaşların abur cubur için saatlerce kuyruğa girmesi dikkat çekti. Büyük market zinciri Migros, Ramazan ayına özel olarak indirim uyguladı ve 1 alana 1 bedava kampanyası başlattı. Bu kampanya kapsamında, bisküvi, kek, gofret ve çikolata gibi abur cubur ürünleri yoğun ilgi gördü ve raflar hızla boşaldı.

Yurttaşların abur cubur raflarını boşaltması gündeme oturdu ve ekonomik zorlukların insanların tüketim alışkanlıklarını nasıl etkilediği konusunda tartışmalara neden oldu.

RAFLAR BOŞALDI

Kampanya kapsamındaki ürünlerin, kuyruğa giren vatandaşlar tarafından rafların boşaltılması, günün en çok konuşulan gündem maddesi haline geldi.

{ "vars": { "account": "G-9KFVFXJPJ" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }