Toplumsal Haber Merkezi
Akbank kullanıcıları bu sabah hesaplarını kontrol ettiklerinde işlemlerde bir hata olduğunu gördü. Birçok Akbanklı yaptıkları paylaşımlarda taksitlerin ikişer kez tahsil edildiğini gördü ve bunun ekran görüntülerini sosyal medya üzerinden paylaştı.
Ayrıca Akbank'a telefon üzerinden de ulaşılamıyor. Durumu anlamaya çalışan müşteriler, karşılarında bir muhatap bulamamaktan da şikayetçi.
Olayın sosyal medyada gündem haline gelmesi, hatta Akbank isminin Twitter Türkiye listesinden birinci sıraya oturmasının ardından Akbank'tan kısacık bir açıklama geldi.
Açıklamada, "Değerli müşterilerimiz, kredi kartı işlemlerinin ekstreye mükerrer yansımasına sebep olan teknik aksaklığın en kısa sürede giderilmsi için çalışıyoruz" denildi. Bankanın müşterilerinden özür bile dilememesi ise ayrıca dikkat çekti.