EKONOMİ

Müşterilerinin borcunu iki katına çıkaran Akbank'tan yeni açıklama

Toplumsal Haber Merkezi

Akbank kullanıcıları bu sabah hesaplarını kontrol ettiklerinde işlemlerde bir hata olduğunu gördü. Birçok Akbanklı yaptıkları paylaşımlarda taksitlerin ikişer kez tahsil edildiğini gördü ve bunun ekran görüntülerini sosyal medya üzerinden paylaştı.

Akbank ise kredi kartlarındaki mükerrer işlemlere ilişkin yeni bir açıklamada yaptı. Açıklamada, "Bankamız kredi kartı işlemlerinde mükerrer kayıtlardan kaynaklanan limit sorunu kademeli olarak çözülmeye başlanmıştır. Yaşadığınız aksaklıktan dolayı özür dileriz" denildi.

{ "vars": { "account": "G-9KFVFXJPJ" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }