Instagram, içerik üreticilerinin DM (direkt mesaj) kutularını daha verimli bir şekilde yönetmelerine olanak tanıyacak yeni filtreleme araçlarını duyurdu. Şirketin yaptığı açıklamaya göre, bu yeni özellikler, içerik üreticilerinin gelen mesaj isteklerini, takipçi sayısı, doğrulanmış hesap olma durumu, marka ya da içerik üreticisi olmalarına göre filtrelemelerine imkan sağlayacak.

Instagram, ayrıca "Hikaye Yanıtları" adında yeni bir klasör özelliği ekledi. Bu özellik, içerik üreticilerinin hikayelere gelen yanıtları tek bir yerde toplayarak, bu yanıtlarla daha kolay ve düzenli bir şekilde etkileşimde bulunmalarını sağlayacak. Bu özellik, içerik üreticilerinin uzun süredir talep ettiği bir yenilikti.

Instagram Başkanı Adam Mosseri, bu yenilikle ilgili olarak yaptığı açıklamada, içerik üreticilerinin DM kutularını daha düzenli ve verimli hale getireceklerini belirtti. Mosseri, "Mesaj istekleri kutusuna girdiğinizde bazen bu kutu gerçekten çok karışık olabiliyor. Bu yüzden, yalnızca görmek istediğiniz istekleri görmenizi sağlayacak filtreleme seçenekleri ekledik" dedi.